Mart in Ahoy 2025

Mart Hoogkamer komt op zaterdag 25 oktober 2025 terug naar Rotterdam Ahoy. Samen met zijn band staat hij op het podium en speelt zijn grootste hits. In 2022 en 2023 gaf de Leidse zanger ook al uitverkochte concerten in Rotterdam Ahoy.

“Het is van kinds af aan een droom geweest om in de arena van Rotterdam Ahoy een concert te geven. Dat die droom nu uitkomt is niet te geloven. Wat heb ik hier zin in! Ik ga alles geven wat ik in mij heb en ga er samen met mijn band een spectaculaire show van maken zoals niemand die ooit van mij gezien heeft. Er komen natuurlijk ook wat gastoptredens, die we op een later moment bekend maken. Feest in de tent!”

Kaarten voor het concert zijn vanaf nu verkrijgbaar via deze website.

Tickets & Informatie
Zaterdag 25 oktober 2025

Rotterdam Ahoy (Ahoy Arena)

Deuren open – 19:00 uur
Aanvang show – 20:30 uur
Verwacht einde – 23:00 uur

(Tijdschema onder voorbehoud van wijzigingen)

PLATTEGROND

Let op: tickets zijn alleen verkrijgbaar via deze website, hiermee wordt exclusief samengewerkt met Paylogic. Kaarten die via andere websites of bedrijven aangeboden worden zijn niet geldig.

Staanplaatsen

  • Staanplaats ‘Vooraan bij Mart’ : €79,95
  • Reguliere staanplaats: €59,95
  • Mindervaliden: €59,95 (Ook de begeleider dient in het bezit te zijn van een MIVA ticket)

 

Zitplaatsen

  • 1e ring Platinum: €59,95
  • 1e ring Goud: €54,95

 

  • 2e ring Best Seats: €44,95
  • 2e ring Zilver: €39,95
  • 2e Brons: €34,95

Feest Vak op de 2e ring: €49,95 (mogelijkheid tot zowel staan als zitten op de 2e ring: inclusief fansjaal en pet)

Alle prijzen zijn inclusief €3,95 servicekosten per ticket. Maximaal 10 tickets per bestelling. Wil je meer dan 10 tickets bestellen? Neem dan contact op met info@agentsafterall.nl

VIP Vooraan Arrangement

Beperkt beschikbaar arrangement vooraan in de zaal met goed uitzicht op het podium: €183,95 (per persoon)

  • Staanplaats met eigen entree bij Rotterdam Ahoy
  • Inclusief open bar (geldig voor bier, fris, wijn en gedistilleerd)
  • Toegang tot eigen bar en toilet
  • ‘Mart in Ahoy’ sjaal

Personaliseren
Om ervoor te zorgen dat bezoekers niet de dupe worden van zwarthandel moeten alle tickets worden gepersonaliseerd. Het op naam zetten van tickets is verplicht en bij de entree wordt bij iedereen ID-bewijs gecontroleerd.

Hoe werkt het personaliseren?
Voor het op naam zetten heb je de volgende gegevens nodig van alle personen: voornaam, achternaam, e-mailadres en geboortedatum. Je ontvangt een e-mail van Paylogic om de gekochte tickets op naam te zetten.

Tickets worden een week voor aanvang verzonden
Om zwarthandel tegen te werken worden gekochte tickets een week voor de show per e-mail verstuurd. Na aankoop van tickets ontvang je wel direct een bestelbevestiging. De tickets zelf komen dus later in je inbox terecht.

Heb je een vraag over tickets?
Neem dan contact op met de klantenservice van Paylogic via customerservice.paylogic.nl

Veelgestelde vragen

Ik heb een vraag over tickets

Neem dan contact op met Paylogic via customerservice.paylogic.nl

Let op: officiële tickets zijn alleen via deze website verkrijgbaar

Koop geen tickets op websites zoals Budgetticket, Seatwave, Onlineticketshop, Viagogo etc. Deze tickets zijn ongeldig en geven je geen toegang tot het evenement. Daarnaast betaal je via deze websites – vaak onbewust – veel meer voor een toegangskaart dan de oorspronkelijke prijs.

Ik heb een vraag over mindervalidentickets

Neem dan contact op met Paylogic via customerservice.paylogic.nl

Waarom moeten tickets gepersonaliseerd worden?

Om ervoor te zorgen dat bezoekers niet de dupe worden van zwarthandel moeten alle tickets worden gepersonaliseerd. Het op naam zetten van tickets is verplicht en bij de entree wordt bij iedereen ID-bewijs (of paspoort of rijbewijs) gecontroleerd.

Hoe werkt het personaliseren?

Voor het op naam zetten heb je de volgende gegevens nodig van alle personen: voornaam, achternaam, e-mailadres en geboortedatum. Je ontvangt een e-mail van Paylogic waarmee je de gekochte tickets op naam kan zetten.

Kan ik een naam op een ticket wijzigen?

Ja, dat kan. Klik onderaan de Paylogic-bevestigingsmail op de knop Bestelling Beheren. In de online order/omgeving kan de naam op een ticket gewijzigd worden door te klikken op Meer Acties > Naamswijziging.

Wanneer ontvang ik mijn tickets?

Om zwarthandel tegen te werken worden gekochte tickets één week voor de show per e-mail verstuurd. Na aankoop van tickets ontvang je wel direct een bestelbevestiging. De tickets zelf komen dus later in je inbox terecht.

Bereikbaarheid

De show vindt plaats in de Ahoy Arena van Rotterdam Ahoy. We raden aan met het openbaar vervoer naar de show te komen, met het openbaar vervoer (metro en bussen) stap je namelijk praktisch voor de hoofdingang (vijf minuten lopen) uit bij halte Zuidplein.

Kijk voor dienstregelingen op de websites van de Nederlandse Spoorwegen: www.ns.nl, de RET: www.ret.nl en de algemene openbaar vervoer site: www.9292ov.nl.

Natuurlijk is Rotterdam Ahoy ook per auto te bereiken, vanaf Ring Rotterdam Zuid (A15). Een gedetailleerde routebeschrijving en meer informatie over parkeren vind je op de website van Rotterdam Ahoy.

Tassenbeleid

Het mee naar binnen nemen van grote voorwerpen zoals bijvoorbeeld koffers, rugzakken en tassen met een omvang groter dan A4-formaat en dikker dan 10 cm (inclusief wieltjes, handvatten en voor- en zijvakken) is niet toegestaan. We raden je daarom dan ook aan deze niet mee te brengen.

De organisatie en directie van Rotterdam Ahoy is niet aansprakelijk voor diefstal en/of het zoekraken van kledingstukken e.d.

Zijn er lockers aanwezig?

Tijdens evenementen zijn er kluisjes aanwezig. De organisatie en directie is niet aansprakelijk voor diefstal en/of het zoekraken van kledingstukken e.d.

Gevonden voorwerpen

Neem voor vragen over gevonden voorwerpen contact op met Rotterdam Ahoy. Dat kan via hun website.

Wat mag ik meenemen?

  • Petjes, hoeden
  • Non-professionele camera’s (zonder verwisselbare lens)
  • Go Pro’s (zonder accessoires)
  • Aanstekers
  • Sigaretten

Wat mag ik niet meenemen?

  • Eten en drinken
  • Drugs
  • Vuurwerk
  • Paraplu’s
  • Muziekinstrumenten
  • Messen en ander soort wapens
  • Selfie-sticks
  • Professionele videoapparatuur
  • Professionele camera’s (camera’s met verwisselbare lens)
  • Action camera-accessoires (incl. GoPro accessoires)
  • Stoelen / bankjes / krukjes / klapstoeltjes
  • Huisdieren
  • Glas en blik
  • Lachgaspatronen

Geen alcohol onder de 18

Er zal streng worden toegezien dat er aan bezoekers onder de 18 geen drank wordt geschonken. Minderjarigen vanaf 18 jaar kunnen in Rotterdam Ahoy op vertoon van hun legitimatie een polsbandje halen waarmee zij gerechtigd zijn om alcohol te drinken. Bij twijfel zal ook door barpersoneel om legitimatie worden gevraagd. Lees meer op www.nix.nl.

Wat is de minimumleeftijd om dit concert te mogen bezoeken?

Dit concert is voor alle leeftijden. We adviseren fans onder de 16 jaar te komen met een volwassen begeleider. Uiteindelijk is het aan de ouders/verzorgers om te bepalen of zij hun kinderen (met of zonder begeleiding) naar dit concert willen laten gaan.

Voorkom zwarthandel, koop alleen tickets via deze website

Deze website (www.martinahoy.nl) is het enige officiële verkooppunt voor toegangskaarten voor dit concert.

Veel mensen zijn er niet van op de hoogte dat er naast officiële online verkooppunten ook veel websites zijn die tickets opkopen en doorverkopen met als doel het maken van winst. Je betaalt via deze websites – vaak onbewust – veel meer voor een ticket dan de oorspronkelijke prijs. Soms anderhalf tot drie keer meer dan de oorspronkelijke prijs.

Ook blijkt dat niet alle kaarten toegang geven tot het evenement omdat hetzelfde ticket aan meerdere personen is doorverkocht. Dit doorverkopen gebeurt zonder toestemming van de organisator. Dus koop alleen je tickets via deze website zodat je niet teveel betaalt én zeker weet dat je het evenement ook binnenkomt.

Voor tickets die niet via www.martinahoy.nl gekocht zijn, kunnen wij geen enkele garantie geven op de geldigheid ervan. Hiervoor verwijzen we u naar de website waar u de ticket heeft gekocht.

Ik heb een vraag die niet in deze lijst staat. Wat nu?

Als je het antwoord op jouw vraag niet terugvindt op deze website kun je contact met ons opnemen. Stuur hiervoor een email naar info@agentsafterall.nl.

Heb je een vraag over tickets? Neem dan contact op met Paylogic via customerservice.paylogic.nl